30 maj.



-var lite extra nöjd över mitt hår idag-

Tänk att i övermorgon har vi junimånad.. vart tar dagarna vägen egentligen?! Jag tyckte jag nyss fyllde år, och en månad efter det välkomnades maj... Jaja, nu är ju roligaste tiden här iallafall! :)

Imorse var jag till Näsby med syster på lite ärenden. Sen stannade jag hos dem resten av dagen och hjälpte henne fixa ihop tårtor tills min brorsas examenskaffe imorgon. Då jag kom hem på kvällen väntade rummet på att bli städat.. Och nu har jag nyss målat fransk manikyr på naglarna(ja, klockan 00.30 kom jag på att det var ogjort.) så nu är jag nästan helt redo för avslutning imorgon! På kvällen väntar äntligen Fagerö's säsongsöppning. SOM jag längtat! :D

Kommentarer
Rebecka säger:

Förstår att du var nöjd över ditt hår, superfint :)

Hoppas du får en fin helg!

Kram

Svar: Åh tack! :)
Julia♥

2014-05-30 | 23:58:13
Mirra - NH och Hoppryttare säger:

Sv: tack detsamma!!

2014-05-31 | 08:50:12
Bloggadress: http://mirramarika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback