Äntligen!

 
Har nu äntligen en fungerande telefon igen!! Blev ganska så krisläge här hemma då jag upptäckte att batteriet har svällt upp(får inte fast bakskalet..) på den gamla telefonen, och kommer explodera när som helst! Har laddat och laddat och laddat den nu i någon vecka för att det inte hålls nån ström i, men nu var jag iväg och köpte en ny ikväll :) Den är också en liten belöning för att jag klarat två prov idag, först ett ganska svårt fysikprov sen inträdesprov till närvårdare. Kan inte säga att det gick bra, men inte heller helt dåligt! 
 
Dock så har jag ett uråldrigt sim-kort i den gamla telefonen så ännu kan ja inte använda den nya på riktigt, men borde få ett nytt imorgon :) 
 
Lycklig!!!♥
 

Kommentarer
Amanda [SPONTAN] säger:

Härligt med en ny mobil :)

2014-05-08 | 10:42:03
Bloggadress: http://spontan.blogg.se
Johanna säger:

Härligt med ny fungerande telefon! Kram

2014-05-09 | 22:31:53
Bloggadress: http://jjohannas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback