Bästa resan!

Ålandsresan ja var på med världens bästa revygäng för två helger sedan var helt underbar!! Längtar såå mycket tillbaka dit och att få uppleva allt en gång till. Lite synd att det inte blev så mycket bilder tagna under helgen(blev mest fotat på båten på väg dit, haha.) men jag njöt till fullo och tog verkligen vara på alla roliga ögonblick! För när man umgås med dessa härliga människor får man aldrig tråkigt♥ 
 
Men några glimtar fångade jag på bild iallafall, dock behåller jag många av dem för mig själv ;)
 
Fredag: På båten dit åt vi världens godaste hamburgare. Någonsin! Det var pulled pork i den och jag tror inte jag ätit något så gott som den förut.. 
Dessa söta stugor sov vi i. Fanns flera likadana på camping området så vi var utspridda i ganska många stugor. Ganska primitivt var det och duschen måste man betala 1€/4 minuter för att få varm vatten annars var det ISkallt.. Men vi spenderade inte så mycket tid i stugorna så det gick nog bra ändå.
 
Hela lördagen gick åt till att ställa i ordningen all rekvisita på scenen(som visade sig vara väääldigt liten... Dessutom med manuell ridå.) och gå igenom hela revyn för att öva roller som blivit ombytta och så inför resan. Vi var och åt till en liten och mysig "restaurang" och hann med en halv timmes shopping, sedan tillbaka till lokalen vi skulle spela i och drog ett genrep innan föreställningen började. Det var mycket folk och tittade, bl.a. min fina kusin Elin och mammas faster som bor där på Åland :)
 
 
Då vi kom tillbaka till campingstället efter föreställningen(då vi hade plockat ihop alla grejer igen och lastat in allt i bussen) så tog vi en liten runda där runtomkring och fotade oss hela gänget. Jag passade på att fånga lite av naturen på bild. Det var en så fin kväll, vindstilla och ganska varmt. Som en sommarnatt ungefär.
 
På kvällen grillade vi på campingen hela natten lång. Det var supermysigt att sitta alla runt elden och bara prata och skratta. DET om något borde man få uppleva igen. Jag satt där tills de sista gick och la sig, ca. 4 på morgonen. Men det gick liksom inte att slita sig då vi hade så roligt. Det kändes i magmusklerna dagen efter kan jag säga ;)
 
Söndagen fick vi lite ledig tid, en timme innan vi skulle stiga på båten hem igen. Då hann jag träffa fina kusin Elin en sväng och besöka hennes lägenhet. Det var så roligt att få träffa henne och prata lite, då vi ses så sällan nu när hon bor där.. Dock blev det bara en timme men bättre än inget!♥
Det var också SUPERVARMT den här dagen, säkert runt +30 grader..
 
Kl.2 steg vi på båten hemåt igen. 
Vi lekte lite turister där på ett ställe på båten. Det var ett såå fantastiskt fint ljus där så jag skulle kunnat fota hur länge som helst! 
Hemfärden på båten var lugnare än då vi for dit, men även fina stunder hann vi med då♥
I bussen var alla slöa och trötta, vilket ju var ganska förståeligt efter en sån här helg.
Som sagt, jag skulle kunna göra vad som helst för att få uppleva detta igen!! TACK alla fina som gjorde resan så bra♥
 
Det här var helgen i stora drag, väldigt lite nämndes, men det skulle bli alltför långt inlägg om jag skulle ta allt i detalj. 

Kommentarer
Mirra - NH och Hoppryttare säger:

Låter helt underbart!!

2014-05-30 | 07:34:36
Bloggadress: http://mirramarika.blogg.se
Mirjam Wallmark säger:

Åh vad roligt och fina bilder! ♡ kram

2014-05-30 | 13:27:31
Bloggadress: http://mirjamwallmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback