Snart dags!

-Många mössöron på träden, och flera träd har även lite löv på sig redan-
 
Igår skrev vi sista provet i grundskolan. Matte. Gick över förväntan! Fick ut det redan idag, och kunde inte förvänta mig vitsordet jag fick... Kändes bra att sista provet gick så bra. De fyra sista proven vi haft har jag överträffat mig själv rejält så får bara hoppas det syns på avgångsbetyget också! 
Kan knappt fatta att det bara är 2 veckor kvar i skolan. 1 vecka om man inte räknar med sista veckan som bara består av fyra dagar och de brukar mest innehålla städning av skåpen och filmtittande på lektionerna. Sköönt!♥ Detta skolår har varit rätt tufft med tanke på att vi har sökt till nya skolor och man måste satsa lite extra då det varit sista proven osv. Men nu när allt sånt är över känner man lättnaden :)
 
I tisdags hade vi som har musik som tillval i åttan och nian en konsert för skoleleverna. Och igår på kvällen hade vi för allmänhet, men det var mest föräldrar som var och tittade. Det gick bättre igår än i tisdags, tror det berodde på att det var mindre nervöst igår.
 
Sticker till Åland med bästaste revygänget över helgen♥ Som jag längtat tills detta och nu är det äntligen dags! Ska ta tillvara varenda sekund av resan, och hoppas den blir superbraaa!! :) 

Kommentarer
MATILDAS säger:

fin bild!

2014-05-16 | 11:01:14
Bloggadress: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback