Så var det ju så att detta fält måste fyllas i!


Hehe, mina ögon...
Bilden är tagen
direkt då jag kom hem från dansshowen i lördags, därav ser jag ut som jag gör..!
Att jag ens la upp den.


Spenderade dagen hemma i sängen..
Hela helgen har jag mått lite dåligt, men trott att det nog skulle gå om inom en snar framtid då.
Men icke sa nicke!
Imorse då jag vaknade hade jag såå ont i magen och det vinglade i huvudet.
Så åkte inte till skolan, men kan nästan gissa att jag missade en hel del kul :'(

Har nog blivit lite bättre nu till kvällen.

Imorgon åker jag på 1:a maj spelning med Skolmusikkåren och drillorna.
Först blir det marschering på Vasa's alla gator, sedan marschering i Närpes och så avslutar vi med konsert i Simhallen.

Min valborgsmässoaftnon blev inte så firad nudå, var ut en sväng med mor och far :)♥





Blev lite fotograferat där vi stannade och åt glass också.


Kommentarer
ERIKA EDORSSON säger:

Usch det lät inte bra... hoppas du mår bättre nu. :)

2012-05-01 | 21:31:15
Bloggadress: http://erikaedorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback