Efterlängtade dans!

Imorse var jag iväg och jobbade. Var klar kring halv 10 så åkte hem och duschade och åkte sedan med mamma på ärenden till Näsby. När vi var klara åkte vi hem och jag fixade maten åt oss, och så sov jag en stund :P Kl. 4 åkte jag till Dansträning som jag längtade efter i flera veckor.. Ända sedan vi hade dansshowen i våras och det var sista dansningen för den terminen. For in till syster en sväng påvägen hem och hälsade på henne och nu sitter jag här med en skål nötter, torkade bär och citronvatten. Mums!
Vattnet ser grynigt ut för att det är från en riktig citron i det.. :D

Kommentarer
Isabella (tinkerbella.se) säger:

Svar: såå himla kul att flytta hemifrån ja! ett stort steg :) Någondag kommer du med göra det ska du se! Kramis

2013-06-27 | 15:42:28
Bloggadress: http://tinkerbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback