When I see your face, there's not a thing that I would change, cause BOY you're amazing!! Just the way you are♥

Sitter och målar naglarna nu. Ni får se sen hur de blir.

Idag ska jag hjälpa en tjej att sätta in en header på hennes blogg, och säkert ut och fota eftersom solen lyser även idag :) (riktigt våårväder ute♥)
Sedan vet jag inte riktigt något mera.
Sedan ikväll då åker jag till elza :)


Osminkad och trött... Ignorera ansiktet TACK!!
Skulle jag passa i såhär kort hår tycker ni? :)


Samma här, ignorera ansiktet!!
Eller bättre som jag har det nu? :)

 

 


Kommentarer
Ida säger:

Du sku faktist pass :))

2012-02-04 | 19:28:12
syyster säger:

Nejj nejj tu ska ha laangt håår !!

2012-02-10 | 14:39:49
Bloggadress: http://juliaochhenneskamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback