låg uppdatering.. Men kul imorgon ;)

Har inte alls hunnit med någon uppdatering här, som antagligen märkts..
Men har arbetat mest hela dagen.
 
Och imorgon drar jag iväg till en camping med mina kära föräldrar och sover över en natt :)
Och shoppa tänker jag även göra imorgon!!
 
Hade tänkt förinställa ett par inlägg till er, men nu är klockan över 01:00 så får väl se hur många jag orkar göra.
Tänkte nämligen att ni skulle få en massa bilder, men de ska ju redigeras lite och så, så vi får helt enkelt se och hoppas på det bästa.
 
ska väl nog behöva sova lite också...
 
 
 

Kommentarer
Olivia säger:

sv; Passar it fö mieg iaf, ska ti Tuuri tror ja :)

2012-07-17 | 09:03:00
Bloggadress: http://fotonilingonskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback