-----

Just precis då all snö(fanns bara små snöfläckar kvar) hade smält så tycker vädret att det ska få börja snöa igen.. så nu ligger ett tunt snötäcke på marken....
Halååå, det är 1:a april imorgon ju?!

Blev inte så mycket till bloggning igår, hehe.
Meddetsamma då jag kom hem från övningen stupade jag direkt i säng.
Därför orkade jag stiga upp klockan 8 imorse :)
Så nu har jag varit i duschen och ska börja fixa mig till Ungdomsgalan som vi har idag.
2 föreställningar idag i Simhallen och en i Kristinestad imorgon.

Jag kommer att göra bort mig idag, kan nästan slå vad!

Spenderar hela dagen i simhallen idag då, vet inte när jag kommer hem.

Imorgon är det ÄNTLIGEN den efterlängtade 1:a APRIL!!! :))
Gissa vem som fyller 14 då ;)
-JAAAAAAG!


sommaren vs vintern


Så vilket tar vi hellre??
SOMMAREN SÅKLAAART!


tack o hej nu måste jag börja göra mig klar!

Wish us luck today♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback