Ingen lust alls..

Usch, har ingen lust alls nu.. Allt och alla är emot mig.
Vad har jag gjort för att det ska bli såhär?

Inte blir det ju bättre med tanken på att alla får ha det kul där dom är, eller helst ha något att göra, medan man själv måste sitta hemma och tråka.

Varför ska det va så här?? Kan man inte bara få en ändring på det NU?!
Om jag ändå själv kunde få bestämma hur jag tyckte att det skulle vara.

Tror ni man får någon vidare blogglust av att ha väldigt lite besökare, och jätteful och tråkig blogg?
Önskar att man hade inspiration och ideér, men nej...

Nejj usch, kanske man ska gå och lägga sig flera timmar tidigare än man annars brukar en fredagskväll?
Bara för att få ett slut på denna usla dag.

Jag tror det får bli så.

:'(




Skrev inte dethär för att få någon att tycka synd om mig. Ifall någon tror det..
Ville bara skriva av mig, och beskriva  hur
jag känner mig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback