Klargörelse

Har fått ett par frågor ifall jag tror att jag är "mini-keela" och att någon tycker att jag har blivit så "wannabee keela" som dom så fint uttryckt det.

Så tänkte att ni skulle få en rejäl klargörelse i hur jag upplever det hela och vad jag tror.
Skulle även vilja veta hur ni upplever att jag "låtsas" vara keela.

So here we go!

För det första så vill jag bara säga Tack det måste ju betyda att jag nått till den nivån att någon börjar tycka att jag är lika bra som Keela, även om jag inte ens försökt efterlikna henne :)



Men vad menas egentligen med "mini-keela, och wannabee keela"?!
Alltså jag skulle bli JÄTTEGLAD ifall jag fick veta varför alla tror/tycker att jag "låtsas" vara keela?

Jag menar, ifall ni syftar på mina stjärnor på några bilder på bloggen så kan jag säga er att Keela är INTE den enda som lägger stjärnor på sina bilder, dessutom använder inte hon och jag samma bildredigerings program... Och om ni hittar någon helt random blogg någon gång så ska ni se att där finns det också stjärnor på deras bilder, tro mej. Och jag tror inte att de blir kallade "mini-keela" och "wannabee keela" för det.
Och Keela är heller inte grundaren till stjärnor, nej det finns ju JÄÄÄÄTTTE MÅNGA som använder stjärnor på sina bilder, varför skulle de annars finnas?! Och varför ska det då vara förbjudet att lägga stjärnor på sina bilder bara för att hon gör det?

Och angående min bakgrund på bloggen så kan jag säga er att jag inspireras så mycket av Keela att jag har
gjort en liknande bakgrund som henne. Med moln, då hon har regnbågar. Men då hörni ni, så har jag ju faktiskt skrivit att det är inspiration Keela.se så kom inte och säg att jag försöker visa att det är jag som kommit på det, och döljer att jag gått efter hennes idé, för jag har ju faktiskt skrivit att det är hon som givit mej idéen!

Dessutom:
Keela är såå mycket bättre och klär sej mycket häftigare än mig.
(och hon är ju flera år äldre än mig också, har ni tänkt på det?)
Keela har MYCKET(och jag menar MYCKET!!) snyggare, intressantare och roligare blogg än mej.
Keela har flera tusen mer besökare än mig, och dessutom får hon kommentarer nästan vareviga sekund,
jäntemot jag som får en kommentar ungefär per vecka..


Så kära söta ni, skulle ni kunna förklara för mig varför ni tycker det ni frågat om?♥
 
Ni skulle ju kunna skriva VARFÖR ni tycker som ni gör också så kanske jag inte skulle behöva skriva sånahär långa inlägg som tar faktiskt (tro det eller ej) en himla lång tid.

Fast när jag tänker efter, så jag tar inte kritik så hårt..
Jag bloggar för att jag tycker det är kul, dessutom att få dela med sig av bilder är ju heller inte helt tråkigt :)
Så om ni försöker "göra mig av med bloggen" så kan jag ju gott säga er att sånt lägger man inte ner en blogg av. Nej hitta på något bättre isåfall!

Tack för mig, och meddela mig gärna varför ni tycker sådär!



(Ni som nu inte orkar läsa dethär SUUUPER LÅÅÅNGA inlägget så behöver naturligtvis inte det, men den/de som frågat/tyckt så, så kan ju gärna läsa igenom det och sedan svara på den enkla frågan)

Och sedan så kan ni ju även säga till om ni orkat läsa igenom hela inlägget, för då får jag ju veta om det alls uppskattas ;)♥

Oj, det blir en parentes till..
(Fast ni som annars kommenterar med söta och snälla saker till mig, så er uppskattar jag jättemycket!
Tack för det, och fortsätt gärna att kommentera och fråga på blogresponsen.♥ om ni vill alltså)



Kommentarer
Nathalie säger:

(skriver på svenska nu)



Nämen gullet! :'( Du ska veta att du är så cool, söt, fin, snygg och underbar som man bara kan bli. Älskar dig så mycke'! <3 Och din blogg får mig på så bra humör och den är så fin. Skit i alla som kallar dig "mini-keela"!! Man måste väl få inspireras av andra, visst? :) Fortsätt med din awesome blogg sötis! ;) <3333

2012-05-13 | 21:23:53
Bloggadress: http://lullabyfox.blogg.se/
Elin Eriksson säger:

Hej! Jag tänkte bara tipsa om min nya blogg som jag precis har startat, har precis blivit klar med min nya design. Jag skriver om mode, foto, mat, min vardag osv. Skulle vara jätte glad om du bara hade tid att titta in snabbt. Ha en fin dag! :)

2012-05-14 | 12:43:39
Bloggadress: http://onlybeautiful.blogg.se/
Olivia säger:

Men du är bra som du är, och du måste ju få göra/skriva/redigera dina bilder hur du vill ! Det är bara roligt att ha en "idol" att inspireras av ju :) Keep goin', och bry dig inte i sånadär kommetarer ! (och jag läste hela inlägget :) )

2012-05-14 | 16:31:34
Bloggadress: http://fotonilingonskogen.blogg.se/
Olivia säger:

sv; Precis ! Ta int de så hårt och stå på dig så går det nog bra :)

Tack ! :)

2012-05-14 | 19:19:32
Bloggadress: http://fotonilingonskogen.blogg.se/
T säger:

Du e bäst härliga syster! <3

vissa e bäre avonsjuk å har dålit sjölvförtroend å måst tröck nier åp ar, fö att di itt mår bra sjölv.



KRAM <3 siss

2012-05-14 | 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback