.Ska.Skärpa.Mig.!.

Här är det lika dött som vanligt.
Och anledningen är enkel, samma som vanligt.
Tiden är för kort.
 
Prioriterar annat kul framför bloggandet, eftersom det finns så lite tid till roliga grejer ändå.
Men tro verkligen inte att jag inte tänker på bloggen vareviga dag som går utan vidare uppdatering, 
den finns alltid i tankebanorna.
 
Nog om svammel.
 
Här kommer VÄRLDENS STÖRSTA LÄNKNING! (KLICKA!)
 
(bilden här under har inget med länken att göra..)
Denna tjej får pryda inlägget just nu.
En helt vanlig tjej.
En sådan tjej som säger att hon inte är vacker, eller att någon(pojke) gillar henne.
Och så är det tvärtom ändå.
En sådan tjej som säger att hon inte har många som gillar hennes profilbilder på facebook.
Ändå är de dubbelt fler än mina gillare.
Denhär tjejen är även en mästare på bloggdesignande..
 
Men det bästa av allt:
Jag har fått äran att få lära känna denna överreagerande galna tjej.
Puss på dej!♥
Hennes senaste profilbild. Varför har hon så många gillare, tror ni?
Här är en länkning till hennes blogg också.
Dethär är då Nathalie som jag umgås mest med på fritiden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback