Spontan-övernattning och vattenmeloner.

I tisdags efter att jag hade varit iväg med syster och plockat blåbär åkte jag till Michelle och övernattade. Vi åt choklad och lite väl brända popcorn. Medan såg vi på Morden i Midsomer. Eller egentligen var det mest jag som tittade, Michelle satt mest och byggde pussel :P
Morgonen därefter ringde alarmet kl. 06.00 (och vi hade väl somnat lite efter 2..) och jag steg upp utan att väcka Michelle och åkte till jobbet. Där fotade jag dessa små söta vattenmeloner!
Tänk att man kan odla vattenmeloner själv :)
 

Kommentarer
charmigadjuralskaren.blogg.se säger:

åh vilka fina bilder du tar!!

2013-07-20 | 12:24:18
Bloggadress: http://charmigadjuralskaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback