Villa och grillning.

I fredags följde jag med Ellinor och Nathalie till E's villa. Vi hade det riktigt mysigt där med hennes mamma och systrar. Bl.a. så tog vi årets första dopp, med blålera som havsbotten. Freesh, men efter att ha bastat och tvättat bort all lera var vi som nya. Kameran hade jag nog med släpad, men... kamerabatteriet var urladdat och där finns ingen el. Riktigt synd faktiskt, hade sett framemot att fotografera där med systemisen, förra gången jag var dit hade jag bara lilla kameran.. I alla fall så återvände vi hem igen igår på förmiddagen. Längtar tills vi åker dit igen!
 
Igår var även riktigt härligt grillväder ute. Vi tog tillfälle i akt här hemma och startade grillen, och resultatet blev myyycket goda biffar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback