Fars dags-middag!

Vad är väl smaskigare än hemmagjord "restaurang"-mat på en söndag? Och speciellt när man firar pappan i huset.
Haft en riktig slappar dag här hemma idag. Inte gjort något speciellt egentligen. Pysslat ihop några julkort har jag hunnit med men det är det enda för dagen. Borde egentligen läst på hälsokunskapsprov som väntar imorgon, men det får bli innan jag somnar :P 
 
Tyder på en liten bloggtorka här på bloggen nu den senaste veckan. Händer inget kul i mitt liv just nu så inga bilder blir tagna, är så trött på det tråkiga vädret så nu skulle snön passa finfint! Väntar otroligt mycket på snön, då blir det fler bilder här. 
När jag vaknade imorse singlade faktiskt stoora snöflingor ner utanför fönstret och satte sig på grankvistarna och lite på marken, men sen fortsatte dagen med regn.. Usch. Vill.Ha.Snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback