Finally!

-Instagrambild-
 
Fick äntligen "tummen ur" och skickade min 3 eller 4 år gamla dator på service. Var välbehövligt sedan kanske ett eller ett halvt år tillbaka. Den har varit trög som jag vet inte vad, och levt sitt lilla egna liv. Nåväl, den var på service för lite urrensning och för att få den att bli snabbare igen. Det tog ett dygn ungefär så hade jag hem den igen, den var myycket snabbare och nu gick det verkligen att göra något på den! Men de hade rensat den på över 9000(!!) virusfiler!!!! Jaa, inte undra på att den har gjort som den gjort senaste tiden... Men nu mår den bra igen och jag har fått min blogglust tillbaka(nu är det bara tiden som behövs kvar tills jag är på banan igen). Nu innan så har jag mest bloggat från mobilen eller surfplattan. Även lite av fotolusten börjar smyga sig på för nu är det snart vår på riktigt! :) 
 
Men det är en liten nackdel med det här att ha en fungerande dator igen; tiden rinner iväg då man väl tar sig tid att sitta med den, och så är det plötsligt så sent att man borde sovit för längesen! Men det är sånt man får ta ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback