P-e-r-f-e-c-t-i-o-n

Dessa eviga matbilder... 
Avslutar dagen med detta efter att ha haft en lång men lyckad dag! Slapp skolan idag, och även på förmiddagen igår ;) och sen ikväll så hade vi möte på lokalin ang. glasskiosken och sen pysslade vi om kiosken lite också. Efter det så gick jag ut på en promenad med Michelle och i början sprang vi även. Och vet ni vad(???) jag klarade av att springa 1 km på en gång!!! Jag som aldrig trott att det skulle gå, men det gick! Förut har jag bara sprungit små intervaller, men nu vann kroppen över hjärnan och visade att jag visst klarar 1 km :) 
Har annars märkt detdär, när hjärnan tänker "nej nu klarar jag inte mer" så fortsätter kroppen iallafall, och på så vis bevisar att det bara är hjärnan som tror att det inte går längre. Testa det nästa gång ni skall springa/styrketräna eller liknande. 
 
Haha, vilket tråkigt inlägg, men har massor med energi just nu :D ska redigera några bilder från mitt fotojobb i lördags nu, sen sova.
 
Godnatt!♥
 
 

Kommentarer
SARA säger:

Va kul å bra jobbat, Julia! :) Allti rolit tå man klarar åv naonting som man först itt trodd sku ga, elå ta mytchy mäjr tid tärt e gar än va e gjord! :)

svar; Jo e je faktiskt riktit gott, å super enkält ti fix tiel å. Bordar no test jordnötssmör jag å naongang :)

2014-04-17 | 21:35:30
Bloggadress: http://saraemilias.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback