Påsk på ingång!

-En av fjolårets påskfoton. Får se vad påskharen kommer med iår!-
 
Idag inledde vi vår sista period i grundskolan!! Eller igår egentligen, men var ju inte i skolan då. Och nu har jag inlett ett efterlängtat påsklov. Dock är hela lovet "fullbokat" så hinner inte koppla av.. Men bättre än att behöva stå ut med skolan. Är lediga endast fredag och måndag + helgen i mellan. Har massa kalasande inplanerat, eftersom jag fyllt år och min bror fyller nästa vecka och sen är min saknade kusin, som annars bor på Åland, hemma över påsken så då får vi äntligen träffas!♥ 
 
Nu blir det igen att fortsätta redigera foton från i lördags, var alltså dopfotograf då, ifall någon undrade :)

Kommentarer
Ida säger:

Sv: Tack :)

2014-04-18 | 13:46:05
Bloggadress: http://nikonsaklick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback