Cornelia

Och jag lyser fortfarande med min frånvaro.. Tar vara på dagarna istället för att sitta vid datorn. Prioritering ;)
I lördags hade vi iallafall Överraskningsfest för M som fyllt 18 år. Michelle lade på ögonbindel på honom och så körde vi runt lite i byn där han bor tills vi tillslut for till "stugan" där festen hölls. Kul kväll. Efteråt for jag till Ida och sov där med Miili å Sass. På söndagen gick vi och städade det sista efter festen och jag for hem. Var hemma kanske 1 timme och for på en 7½ timmars revyövning. Kan ni gissa om det var jobbigt efter lördagens bravader, speciellt då vi inte sov så mycket natten innan. 
 
Imorgon sticker jag iväg på en shoppingtur till IKEA och Ideapark med bästaste Michelle! 
 
Jo just det, sportlovet har ju börjat nu också! Fast jag har ju egentligen varit ledig en vecka redan, hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback