Nytt år, nya möjligheter eller?

Ja, när det blir nytt år kan man läsa överallt om att det är nytt år, nya möjligheter. Men varje dag är faktiskt fylld av nya möjligheter, har ni tänkt den vägen någon gång? 
Men de flesta avlägger faktiskt några nyårslöften, det behöver inte vara stora omställningar, utan något litet att sträva efter. Oftast håller löftena en liten tid i början bara, men om man har små delmål på vägen kan det vara längre. Prova det någon gång! 
Jag själv brukar vara sån att jag har något nyårslöfte, men att jag sen inte orkar med det utan tar dagarna som de kommer bara. I år ska jag ta tag i dem och faktiskt sträva efter dem!! Sådeså. 
Dessa är de som har med bloggen att göra, men sen har jag även såna som har med "vardagslivet" att göra. 
Bl.a:
-Inte vara så blyg, utan våga säga och göra det jag tycker! 
-Lära mig finska, början på det blir att åka till Ilmajoki en vecka som utbyteselev. Liite scared för det eftersom jag inte kan ett dugg finska nästan.. 
-Hålla ordning i rummet, börja städa en gång i veckan!
-Bara lägga pengar i det som är behövligt, och börja spara till sånt jag vill ha istället.
-Hitta ett jobb.
-Äta godis bara en dag i veckan, glass är undantag! 
-Klä mig i det jag tycker är snyggt och vill ha på mig utan att tänka på vad andra tycker om det.
-Ta vara på sommaren(!) 
 
(-Michelles foton-)

Kommentarer
Julia säger:

åh vill också ha en ny fin bloggdesign!!
Jättefina bilder Michelle hade tagit på dig, såg dom först på hennes nya blogg :)

2014-01-03 | 22:01:20
Bloggadress: http://macrophotos.blogg.se
Amanda [SPONTAN] säger:

Lycka till med dina nyårslöften! :)

2014-01-05 | 17:08:47
Bloggadress: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback