Tillbaka till verkligheten.

Efter ett helt fantastiskt jullov var det mer än svårt att återgå till det normala. När väckarklockan ringde imorse hade jag nog hellre stannat kvar i sängen. Dessutom var skoldagen låång och trög. Lyckligtvis hade vi håltimme sista så satt och stojade med Nathalie och C:o. Morgondagen börjar med håltimme första, så kanske åker senare då. Hoppas iallafall! 
Ikväll har jag varit ute på en uppfriskande, småduggande promenad med mamma och ska nu se på cityakuten och gnaga i mig elefantnötter. 
 
 
Den fina skålen fick jag av farmor i julklapp! 
 

Kommentarer
MATILDA säger:

Sv: Nej en text som jag skrivit själv =)

2014-01-08 | 13:23:53
Bloggadress: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback