På banan igen.... Eller...?

Hej på er! Sen min senaste uppdatering har jag inlett sommarlovet med jobb. Massor med jobb. Första veckan på sommarlovet var det sju dagars jobb i sträck som gällde. Men jag klagar inte(ännu) eftersom det ju också klirrar i spargrisen ;) Var ledig i måndags men sen har veckan fortsatt med jobb och även helgen går i samma mönster. Har varit riktigt sommarväder så tackar inte nej till att jobba mycket på kyrkogården där jag och Michelle håller till om dagarna och skall göra det hela sommaren. Jag har tillochmed lyckats bränna mig fleera gånger redan! haha.. Idag har vädret dock vänt och är som på hösten. Blåser megakallt och är grått och trist. Snälla väder, bli vackert nu igen! Det är ju snart midsommar också! 
 
 
Igår fick jag veta att jag slapp in på frisörs-utbildningen. Vilken lycka alltså! Var såå spänd på beskedet, skulle bli väldigt besviken om det inte hade blivit det, men jag blev superglad när jag fick veta det :) Är ännu inte helt klart om jag kommer börja bo på internat, men så ser det iallafall ut hittills. 
 
Nu skall jag uppsöka sängen men ville bara slänga in några rader här för att visa att jag nog tänker på bloggen fast jag är ganska "off" härifrån. Skulle vilja förnya bloggen helt men vet inte riktigt... :/ 
 
Godnatt!♥
 
 

Kommentarer
Ida säger:

Sv: hahaha, jaa e va faktist jättekul! :D

2014-06-19 | 16:19:46
Bloggadress: http://nikonsaklick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback