Ledig lördag!

två senaste instagrambilderna, @juliijaaa_
 
Vet inte när jag senast var helt ledig på en lördag..
Startade dagen med en morgonpromenad i det fina vårvädret! Bäst att ta vara på det nu, det sägs att det skall bli kallare igen nästa vecka. buuhuu........ Iallafall så kunde jag tillochmed gå utan jacka! Hade endast en munkjacka och det blev inte kallt :) snarare lite väl varmt. Haha. Dock så var det betydligt kallare på tillbakavägen då det var motvind, men jag tog mig hem! Åt sedan en sen frukost, bilden till vänster, som verkligen var annorlunda för att vara jag - på en lördag! Men hade ingen vidare lust att göra något exotiskare, och så är det ju bra med lite omväxling ;) Har inga planer ännu för kvällen, men hoppas det dyker upp något spännande.
Ha en fin dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback