hemma igen + årets första cykeltur!



Bussnackset som jag och M festade på i bussen till åland/picknickade igår/årets första riktiga cykeltur

Natten till måndag anlände vi hem från Åland kl. 01.00. Tröttare i skolan än vanligt... Somnade på två lektioner. Hoops! Hade iallafall en helt underbar resa med bästaste revygänget som gjorde resan så bra. Kommer inte glömma dessa fina minnen i första taget♡
Vill tillbaka diiit!!! :(

I tisdags vespade jag till skolan, hade håltimme sista så jag och Michelle gick och besökte Ronny. For sen och handlade ceasarsallad och satt och picknickade ute i solen.

Idag efter skolan steg jag av bussen hos farmor&farfar. Sen senare på kvällen tog jag cykeln och åkte på första riktiga cykelturen för i år! Cyklade in till byn och satt med Michelle och pratade.

Nu tror (och hoppas!!) jag att sommarvärmen anlänt på riktigt och att det kommer bli en skön och varm sommar i år! Har varit över 20° nu senaste dagarna. Och nu avverkar vi sista hela skolveckan, för nästa vecka är vi lediga på torsdag. Yee, börjar ä n t l i g e n se ett slut på grundskolan och får börja med något roligare! :)

Nu→dags att sova. Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback