Lite update...



-instagram, helsingforsbesök-

Orkar inte riktigt ta mig tid till bloggandet just nu.. Eller jo, blogga skulle jag kunna göra hur ofta som helst, men problemet ligger i att jag inte har några bilder eller inte vet något jag kan fota... Händer inget kul i mitt liv ju. Men i fredags var jag med de andra niorna till Helsingfors. Vi var först på guidad rundtur i staden med en guide, sen besökte vi riksdagshuset. Var ganska intressant men var ju inte världens piggaste då det varit väckning kl. 03. 15 natten innan eftersom vi for halv 5. Men sov i bussen dit nästan hela vägen ;) Efter riksdagsbesöket var det någon timmes shopping. Köpte inget. Sen for vi till Heureka(ungefär som Tom-Tits experiment). Efteråt shopping och jag inhandlade en ursnygg scarf/halsduk!!!♡ Hade iaf en riktigt bra dag, speciellt då vi slapp vara i skolan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback