Lista del I



1. Tre namn
jag lyssnar till: Julia, julle, lula

2. Någonting jag tycker om med mig själv: kanske att jag inte ger upp så lätt?

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att inte kunna bestämma mig..

4. Detta är jag rädd för: SPINDLAR, usch vilka hemska odjur!


5. Tre saker jag vill ha varje dag:
-----, MASSOR MED PENGAR(!!), en ny telefon kanske?

google bild


6. Tre saker jag absolut inte kan göra: stå på händer, oftast aldrig se en hel film på kvällen->risk för att jag somnar.. Och enligt Nathalie kan jag inte vara ful! ;D

7. Detta tycker jag om att göra: Fota, shoppa, logga in på bloggen och se massa kommentarer! dansa, musik, resa.

8. Detta vill jag göra just nu: Shoppa, köpa en fjärrutlösare, va me' kompisar, besöka något land, åka på någon konsert m.m.

9. Bästa känslan: Glädje och lycka!

10. Värsta känslan: Att inte räcka till..

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Humor, omtänskam, snäll, ärlighet.

13. Jag vill gifta mig: maybe

google bild

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: åka till USA, vinna massa pengar på lotto, besöka(/bo i) ett lyxhus och mycket mer!

15. Min käraste ägodel: kamera









del två kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback