Lista del II

16. Något jag vill ha i present: (har ju nyss fyllt år, men inte fått alla presenter ännu)
en fjärrutlösare

17. Detta har jag på mig just nu: O N E P I E C E ♥

18. Favoritkläder: mys kläder som ↑ eller
mjukisbyxor, linne och "munkjacka"

19. Favoritdjur: Hästar och Hundar

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Typ sånt som svänger, men nåågra lugna låtar finns nog på min favorit-lista :) har lite blandad stil!

21. Favoritlåt just nu: finns många.. en är iallafall somebody that I used to know.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligast: Bildkonst, musik kanske
Tråkigast: Språk, historia, religion m.fl.

23. Stjärntecken: Väduren

24. En bok jag älskar: Jonzon/Jonsson
och sådana som det händer lite i, men inte allt för läskiga..

25. En film jag älskar: Abduction kanske?

26. Tv-program jag gillar: O.C ♥

27. Favoritdoft: Sånt som doftar gott

28. Detta äter jag gärna: Taco, nudlar m Kyckling o Curry :)

29. Dricker helst: Cola, mjölk, vatten

30. Favoritgodis: choklad, frukt m.m


kommer även ett par delar till xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback