Lista del III

31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA, eller London

32. Färg på mina ögon: Grön

33. Min längd: ca. 163?

34. Jag tror på: sånt som är sant!

35. Jag spelar: i instrument väg?
Klarinett regelbundet,
men kan även spela lite bas, gitarr och lite piano. Och så Trummor! ♥

36. Person jag beundrar: Hmm, beundrare?

37. Så här bor jag: I ett ganska så fyrkantigt hus,
med mamma&pappa, ibland brorsan.
+ våra husdjur.

38. ??: Bra fråga ;)

39. Det här tänder mig: ..

40. Det här gör mig avtänd: ..

41. Favoritfärg: rosa, svart, brun, vit, gul, orange.
Ja egentligen alla världens färger, utom VÄLDIGT dystra..



google bild

42. Favoritcitat: Man måste vara ung och galen för att bli gammal och erfaren.

43. En hemlighet jag vet: Om jag berättar det är det ju ingen hemlighet?

44. Bästa present jag fått: Kamera. Stativ, dator (fast egentligen sparade jag mest själv till kameran och datorn men..)

45. Senast köpta skiva: No Idea.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Håret (oftast) och naglarna!


Google bild, men jag som gjort collaget.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: allt annat förutom det på nr. 46

48. Udda förmåga/egenskap: Att inte veta vad jag ska skriva här..

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Kanske en häst.

50. Vad lyssnar du på just nu?: En tv som pratar i något hörn väldigt långt borta, och vinden som viner i husknutarna.






så, då var det endast lika mycket frågor till..
 men kanske håller upp ett tag nu. Vet ju inte om någon alls orkar läsa allt detta.. :S


Kommentarer
Sofia - Foto&Musik säger:

SV: Asså, är du de? :) men du pratar endå svenska?



Hehe ja de har jag faktiskt! Jag följer hennes blogg tom :) den är väldigt kul att läsa.



Gillar din blogg, den är jättefin!

Kram

2012-04-10 | 21:48:30
Bloggadress: http://pladdermf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback