Nu ÄR det faktist jul! ♥

Är det bara jag som inte haft julstämning så riktigt länge innan julen iår, eller alls nästa väntat på snön?
Fast jag blev suuuperglad då snön kom (och stannade!) och julklappar har jag handlat ganska långt i förväg.
Men den riktiga julfeelingen har äntligen infunnit sig!♥
_____________________________________________________
Var till bästaste syster o H ikväll på årets första riktiga julmat!
Mums!! Antagligen det allra godaste på hela året, något man går och längtar till ett heeelt år..
Och det kommer bli detsamma nu åtminstone 2 dagar till. Men man kan väl aldrig tröttna på det?
 
Kvällsbilder:
Den alldeles vackra fina julgranen T & H hade
Innan vi satte oss till bords och frossade i mat!!
Klassiska att fota på julen :D
↑Snygga islyktor som T har pysslat med nu i flera dagar♥↓
En söt snögubbe som kikar genom mitt stjärnfilter :)
________________________________________________
 
Vet ni vad??? Då det har varit så här jäääätteeedålig uppdatering på bloggen nu,
så har jag haft riktigt dåligt samvete varje dag som går utan något inlägg..
Men nu inatt(hahh..) har jag gjort åtminstone 4 inlägg!! Känner mig stolt ^^
Som en liten julklapp till er från mej, antingen i förtid eller efter julafton♥
 
men nu ska jag avsluta denna dag, och lägga de nya lakanen i min säng, och sedan sooomna för att sedan vakna igen på julaftons morgonen♥
Godnatt och sov sott, PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback