"Å ja je törståt!"

Här uppdaterar vi mycket - JAA!
Nejj..

Men nu har förkylningen stegar in genom dörren, så nu har jag besök.. Not funny!

Skippade min spellektion idag, går inte att spela klarinett med sjuk hals. Blir nog ingen orkesterövning imorgon heller.

Only 2 days left in school! - Innan sportlov.

Hade 2 h matteprov idag, men hade det gjort på en halv timme, var ganska lätt, men har säkert massa fel ändå.

Imorgon geografi prov, och tror ni jag har börjat läsa? NEJ!
Men det är inte så mycket att läsa så.
Skulle läsa i klassen idag också, men hur mycket läsning blev det då??
Mest en massa skratt å fjållning!




Mitt kompendie.

Och så har man förstås lite tråkigt ibland på timmarna, och stylar kmpendiet! ;)


The Earth.







Lite bilder från boken! :D

Satte inga namn på bilderna nu, men ni får ändå inte ta dem utan lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback