Bloggtips!

Eller man kanske inte direkt kan kalla det bloggtips, men iallafall, tips på bloggen då! ;D

Såg på blogg.se's startsida denhär bloggen.
Har även sett den på Olivia's blogg!

Och vet ni vad första intrycket var när jag såg dethär
Sv; COOOLT! Jag vill också!

Vad pratar jag om nudå?
Jo, dessa bilder↓


Så häftigt att ha på väggen!



Skulle också väldigt gärna vilja ha det såhär, men synd att man inte har någon helt vit vägg, eller helt kal vägg(utan en massa tavlor och trams..)

Skulle jag ha det, skulle jag DEFINITIVT ha gjort dethär meddetsamma jag såg det! ;)

Väldigt vackert, och snyggt målat.
Fint också att ha ord där, och en hylla med lite tavlor.

Mitt hus när jag blir stor ska jag inreda HELT som jag själv vill!
Kul!

Men Klara, väldigt fint, och jag tror många gillar det också!

hoppas det gick bra att jag lånade dina bilder♥


Kommentarer
Klara säger:

Nejmen åh, vad underbart att du känner dig inspirerad! Lycka till med din framtida inredning! Ha en toppenfin kväll. :)

2012-02-16 | 20:25:42
Bloggadress: http://klaragenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback