If I could see you 24/7, I should be the happiest person in the world! <3

Spelningen gick väl nog helt bra idag, blev lite länge att spela bara, men när det väl var över kändes det inte så länge..

Då jag kom hem gjorde jag nästan inget, men nu tittar jag på Melodifestivalen deltävling 2. Vet ingen riktig favorit ännu.


Men NU tycker iallafall jag att ni går in på min kära(ste) vän Nathalie's blogg och läser listan hon har lagt ut om sig själv! Är hon inte väldigt duktig som kommit på så mycket om sig själv?? ♥ Älskar dejj <3


Gillar denna bild!♥
Den vackraste blomman är ALLTID i centrum, de andra "utvissnade" blommorna måste bara hålla sig bakom och låtsas som att de inte finns...


Kommentarer
Nathalie säger:

Aww.. man tackar!♥ Älskar deijj med!

"de andra "utvissnade" blommorna måste bara hålla sig bakom och låtsas som att de inte finns..."

Hahahah, ja guud kva skratta åt hede <3

2012-02-11 | 23:44:32
Bloggadress: http://lullabyfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback