Min dag.

Min dag:
Började dagen med att göra mig klar för skolan.
Åkte iväg till skolan.
Hade först Religion (
där vi hade besök av en sööt kissemisse)
Sedan Elevhandledning
Och Modde kanske?
Mat
Bild
Historia
Engelska
Håltimme

Lite bilder från skolan:

Saana med Olivia's Kamera


Min och Ellinor's modellera gubbar :) (på bildkonst)


Och så levde de lyckliga i alla sina dagar.... eller så inte...


Emilia (milky) och Nathalie ♥


Natte å Elza(ellinor) ♥

Säjj till om ja ska ta bort naar oåv ni som e på kort!

Sedan lite naturbilder

I skolan:







Hemma
Gick ut på en liten solfotograferings runda när jag kom hem





Julia gillar skoterspår♥









Dessa bilder är endast några av alla bilder jag fotat idag.. :D

Och fast jag inte satt namn på bilderna så får ni INTE STJÄLA DEM!!


Imorgon åker jag på teater med Mamma och T♥

Och nu----> göra mejj klar för att gå och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback