Skit dag...

Hela dagen har varit dålig... Lite saker som jag INTE tänker ta upp på bloggen också.
Men saker som jag kan säga; Ellinor var inte i skolan idag, hon var sjuk. Så har hållit mig sällskap av Olivia idag!♥
Och förstås Nathalie och Emilia.♥

Skidade på gymnastiken, men jag var inte med, var lite sjuk..

Hade ett *svordom* svårt husli prov idag, kommer inte gå bra.
Fick även ut finska provet - 6½ -,-

När jag kom hem tittade jag först lite O.C på tv, sedan sökte jag upp sängen och sov i ungefär 3½ h.
Skönt, men tror att även någon släng av förkylning kommer att besöka mig inom en snar framtid..

I skolan var det JÄTTEMÅNGA som var

Imorgon blir det att åka till Emilia och sedan åker vi på KreaMix :)

Väntar tills nästa vecka då vi har sportlov här i Finland. Massa bloggar jag läser(från Sverige) har sportlov denhär veckan. FUSK!

Men vill ju förstås inte vara sjuk på sportlovet.

Suck... dethär livet är inte det bästa alltid..




Skulle vilja gå ut på en liten fotorunda också, men får väl nog spara det till sportlovet...


Kommentarer
Nathalie säger:

Höddu gullet! ;) Du é minst lika poetisk som jag je :)) <3 Vi ska behöv skå lite mäir Svampbob visst? ;) Vi kan buri ta na tådde Svampbob kvällar elå naa :D He tycker nu jaag :D

2012-02-20 | 20:37:27
Bloggadress: http://lullabyfox.blogg.se/
Anonym säger:

Sv: Ja köpt a på glitter, kosta väl typ na runt 30€ :) Kanske no kan sätt in na bilder sedan tå ja klippt å laga a ;)

2012-02-21 | 06:41:58
Bloggadress: http://patriciaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback