Teater! och -27° ute..

Efter skolan åkte jag Mamma och Syster på teater till Vasa!♥

Först när vi kom dit åt vi på ABC
Sedan for vi in till själva stan
Där kom vi lite för tidigt så gick till en slags bar(?)/restaurang och satt där en stund tills de öppnade teatern.

Teatern var riktigt superbra!

Har inga bilder, hade inte med kameran...
Imorgon kväll åker jag till sötisen Ellinor, med Nathalie♥

Får se vad vi hittar på för skoj!

Vet inte om kameran hänger med dit, vi får se hur jag gör..


Arkiv.

Dessa två underbara personer kommer helgen spenderas med!♥




Kommer nog säkert blogga imorgon också, men då ska jag sova LÄÄÄÄNGE!
Fick ju inte göra det förra helgen när jag hade dansövningarna..



Men ska börja leta mig till säng nu!

Godnatt!!♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback