..

JOBBIG skoldag idag.... En orsak=LÄNGRE JULLOV!!
en annan orsak=Min bästaste klasskamrat(nu i högstadiet, men vi gick även i samma klass i lågstadiet och var lika bra vänner då) är på resa. Så tiden har nästan stått stilla idag..
Inte kul.

Nåjaa, efter skolan åkte jag till (min "lågstadie" bästa kompis också, men hon går i 7C och jag i 7D) Nathalie. Där ritade vi lite med hennes ritplatta, och tittade mysteriet på Greveholm!!!! Jättebra julkalender om ni frågar mig och Nathalie.. :D

Därav den dåliga bloggningen idag.

Ska svara på några kommentarer jag hade fått idag nu också :)
TACK!♥ till er som kommenterat :)


Bara för att Michelle (Shelle) gillar denna bild!
Visst va e hisin??


Kommentarer
Molly Bergström, UPPSALA säger:

yeeeey :D

Ha en fortsatt fin kväll :) KRAM

2012-01-09 | 21:12:22
Bloggadress: http://mooollys.blogg.se/
sofie säger:

Fin blogg :D

2012-01-09 | 21:33:33
Bloggadress: http://leeaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback