Floridaaaa!

Ååååh vad jag vill till Florida! ♥

Amerika har alltid varit mitt drömresemål, men när jag äntligen kommer mig dit, ska jag försöka besöka Kalifornien, Hollywood o Florida!
Hur jag nu ska kunne det vet jag inte, men dit ska jag iallafall ha hunnit vara innan jag dör. Helst medan jag är ganska ung, kanske roligare då? Men kanske även när jag är vuxen? :)

Har sett massor med bilder från Florida nu, några har varit dit, både som jag känner och inte känner, och jag också vill!!!!

Kika in på Keelas blogg nere i min meny av länkar, och se hur det ser ut i Florida, hon har nämligen nyss varit dit!


Keelas bild.
Hoppas det gick bra att jag lånade den! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback