Godmorgon!

Hehe, gick och sov klockan 1 inatt tror jag.. :P
Och vaknade 10. Ifall någon undrade då.

Tänkte gå ut på en liten promenad idag, men hittar inte min mp3 spelar!! Har letat genom hela huset typ, eller iallafall alla lådor i mitt rum, men kan ändå inte hitta den... -.- Nåjaa, om jag inte hittar den tar jag med mig kameran som sällskap istället!♥

Men nu ska jag söka efter några gitarr låtar på datorn, är på spela-gitarr-humör just nu så :)




Arkiv
Såhär fint väder är det inte idag, solen har inte orkat sig upp idag, men ska väl nog försöka mig på några kort ändå :)


Kommentarer
Daniela säger:

sv; haha ja :D

2012-01-22 | 11:27:33
Bloggadress: http://wemadeamiracle.blogg.se/
Annika säger:

Kan du typ ta å visa bilder på dina finskor tex klackar å sånt ikv? :) så det livar upp din blogg bara ett förslag :) följer din blogg jag så :)

2012-01-22 | 17:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback