Helt vanlig onsdag.

Ja, det är väl nog kanske vad denna dag klassas som.

I skolan hände väl lite ett som varje ! ;) Hehe Nathalie ! ♥♥
Och tittade två filmer på 3 filmer på 3 lektioner.

Efteråt åkte jag på musikteori, sedan på ensam spelövning.

De som inte vet så spelar jag klarinett i Närpes skolmusikkår och i Legato.

Ska installera någon skiva nu som följde med min kamera, för där är typ något bildredigeringsprogram.

Ska också behöva läsa lite på ett fysik-prov vi har imorgon, trevligt att ha ett prov 4 dagar efter jullovet... -.-

Och sen titta tv!

Så hörs kanske :)


Hihi, hittade en bild från December. Och jag tror bestämt att det är Michelle som tagit den! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback