Lista

Tänkte lägga hit en lista nu, bara för att jag har lite litet att göra.. :D

Nämn något som gjorde dig glad igår: Tror inte något var så speciellt just igår.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt vid datorn
Det sista du sa högt? Ska just kom nier jag å ! ;)
 (Svenska; skall just komma ner jag också)
Det senaste någon sa till dig: Haha, ja skoja bare!
(Svenska; Haha, jag skojade bara!)

Vad har du druckit idag? Coca Cola, vatten, och juice tror jag?
Vad var det senaste du åt? En nöt 
Vad var det senaste du köpte? I klädväg? Ett linne tror jag.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Det är kväll, d.v.s. inget direkt väder, men vinter, snöigt och mysigt! :)
Godaste glassmaken? Brownie, Apelsinchoklad kanske?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njää...
Sover du tungt? JA! :D
Drömmer du mardrömmar? Njäe.. Mest konstiga och förvirrande drömmar.
Trivs du med ditt jobb? Skämtar du?! Skolan, bra jobb!? NÄE!
Favoritklädsel? ONEPIECE OFC!!! ♥ /tyvärr har jag ingen... Skänk en till mejj ;))\
Favoritlåt just nu? Toto med Rosanna, Hold the Line och I will Remember
Vad ser du om du tittar till höger? En rund ganska djup stol, med lite saker i ;D
Vad gör dig glad just nu? Hm... Bra fråga, kanskee ? ****♥
Vad ska du göra härnäst? Gå och se på teve
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Sådär..
Favoritgodis? Hmm... Sura godisar kanske? :)
Kläder just nu?

Sommarplaner? Ha kul med kompisar, sola, bada, fota... Ja, ALLT som e kul helt enkelt! ;)
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? Hmm... Både och... :D
Vad är viktigast för dig? Min familj, kameran, telefonen, och vänner♥ utan er skulle jag vara död.
Är du kittlig? Hehe, jaa ! ;D
Snarkar du? Dom säger det, men jag gör det inte !!!! :O
Stjärntecken? Väduren, kinesiska stjärntecknet Tigern
Äckligaste insekten? SPINDEL!!!!!!!
Stökigt el välstädat? Välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar


Ni kanske inte orkade läsa genom hela, fast det var ju faktiskt ganska mycket fakta! ;D
Men iallafall, det gör inget om ni inte läste hela, men gjorde ni det är ni guldvärda! ♥


Säg gärna till om ni snor den :)


Kommentarer
Olivia säger:

Jag läste denn (: Jag snor bara en - äckligaste insekten , haha !

2012-01-08 | 12:44:32
Bloggadress: http://fotonilingonskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback