Ojj..

Whuppsiiih.
Här har bloggen varit lite nere.. Men man hinner inte med allt nu när skolan har börjat.
Det är så mycket på kvällarna och allt möjligt nu så.

Men iallafall igår efter skolan gick jag på pizza med Michelle, och sedan örkesterövning.

Idag efter skolan kom Michelle till mejj och vi var på Revy ikväll med Mam&Pap.
Jättebraa revy nog! :)
Det var pörtomrevyn.

Ska försöka redigera någon bild nu på pixlr.com som Olivia har tipsat mig om, men jag fattar noll av hur man ska göra. Ska försöka googla efter lite hjälp! ;)

Så blir en arkiv då så länge, sen kanske massor av andra bilder.

Och imorgon blir det bulla-bakning tror jag, och på kvällen vet jag inte ännu.. :/

Men ska även försöka mig på några vatten bilder också. Olivia har tagit såå HIMLA snygga vattenbilder nu !!


Hihi, I love U♥


Verkligen braa skoldag idag också!! :) Okej, ganska läskig fast ändå bra på något sätt! ♥


Kommentarer
Olivia säger:

Haha , tack för det där med vattenbilderna ! Men det är verkligen jättekul bara man kommer igång ! Så .. Lycka till med dem dååå ;)

2012-01-14 | 12:59:56
Bloggadress: http://fotonilingonskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback