Picnik

Skulle redigera några bilder nu på picnik.com och såg då att de ska stänga ner hela det redigeringsprogrammet i April! :O
Varför kan jag inte förstå.. Det som nog har varit det enklaste redigeringsprogram jag har använt.

Så nu tycker jag att ni går in och redigerar någon bild, snart är det försent !
Vem vet, kanske om de får upp statistiken så fortsätter de? ;)

Här är iallafall några bilder jag nyss tog.


Chicooo♥



Håller på och tittar Karlsson på taket nu.
Ibland blir man på film-humör från då man var mindre :)


Kommentarer
Olivia säger:

Håller med , fastän det inte är det bästa redigeringsprogrammet som någon gång setts , men iaf ! Brukar mest redigera nån gång där för att de har en stil (text) som jag gillar haha ;D

Men annars , jaa vår lapp är bäst ! På den där senare bilden täckte jag över "en del" med fingrarna haha , i fall det fanns någon där ute med bra ögon :)) Hahhh...

2012-01-22 | 14:09:12
Bloggadress: http://fotonilingonskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback