Tävling!



Deltar i en tävling på bilderbyalice, och tävlar med denna bild som innehåller temat sommar.

Min förklaring till bilden:
Eftersom temat var sommar så låg min första tanke på denna bild:
Sötaste kusinen som kör med sin egna lilla skotkärra (och hjälper till att så gräsmattan) i maskrosorna.
Dessutom fyller han år i Juli så han är ett riktigt sommarbarn!♥

Och det jag skulle vilja vinna från tvspelsweb är denhär saken, en FJÄRRUTLÖSARE!♥
Dock kostar den lite över 200kr men hoppas att det går att vinna den endå..

Skulle jättegärna vilja vinna denhär lilla mojengen så att jag lättare skulle kunna få snygga bilder på mig själv!
Att skapa en fin header med någon bild av mig på och att kunna fotografera bra outfit-bilder är något jag länge önskat till bloggen.

Men inte bara till att fota mig själv utan också för att inte få så skakiga bilder om man har lång slutartid, även fast man fotar med stativ.

Så om jag har turen inne så är den här fjärrisen något jag ABSOLUT vill vinna!
Då skulle jag bli ÖVERLYCKLIG!


 


Kommentarer
Alice - bilderbyalice säger:

sv: gör inget att du har högerklicksskydd, kan ta bilden ändå om du går vidare! ;)

allt bra?

2012-06-12 | 14:52:54
Bloggadress: http://bilderbyalice.se
Alice - bilderbyalice säger:

sv: meehh lyllos!!

allt bra?

2012-06-12 | 15:06:24
Bloggadress: http://bilderbyalice.se
Alice - bilderbyalice säger:

sv: har ingen aning hur han gjorde den! men han använde typ en lampknapp som han satte dit två till knappar på, en sladde och massa annat :pp

2012-06-12 | 15:20:35
Bloggadress: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback