060312

Lägger inte upp något av "Listan" nu, för det är ju en bild på ditt syskon, och det har jag ju redan lagt upp! Även om jag också har en storebror, men har ingen bild på honom..

Åkte till Emilia efter skolan då, hamnade att vänta en stund på nyckel att slippa in först, satt och pratade då och sedan åt vi nybakta bullar. MUMS!
Så sökte vi kläder och började fixa hennes hår och smink. Till vad tror ni?
- Jooo till en FOTOGRAFERING!!
De bilderna får ni se någon ny dag också.

Ska börja gå och sova nu, har prov första timmen imorgon, och jag kan inget.. :(

Nåjaa, vi hörs mera imorgon!

Godnatt!♥


Arkiv..
Bara för att jag är för trött för att orka leta upp en ny bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback