..

Har inte alls blivit bra bloggat idag. Har försökt mig på några små inlägg bara!

Anyway, så kom Nathalie till mig efter skolan. Snackade och skrattade, snackade lite till om... ja vem?
När vi var på datorn och var som mest upp i varv, försvann internet.. Hmm.. Blev att felsöka, men ledde ingen vart.

Kl. 21 blev det familjen annorlunda, och så åkte Nathalie hem :(

Försökte mig på att få tillbaka internetet igen och sedär, det gick då! Wohoo för mig!

Imorgon sticker jag iväg till Kalax sedan på KreaMix.

Nu ska jag behöva leta upp morgondagens kläder och sedan se var min säng är, ögonlocken börja falla igen.



Jag vet att jag lovat er bilder, men har ju inte kunnat ladda upp dem idag utan internet, så ni får dem så fort jag hinner !


Kommentarer
Anonym säger:

Leta min säng hahaha rolit :D

2012-03-06 | 14:54:19
Denise 22 - mamma till Kevin säger:

Månresan gick otroligt bra ;)



Min måndag var helt okej. Dagarna går som vanligt lite för fort :P Men annars är det lugnt :)

Händer något mysigt ikväll?

Kram!

2012-03-06 | 15:31:06
Bloggadress: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback