Give me some? ;)

AAARRRGHH!!! Det är såååå himla mycket jag vill ha just nu. Det mesta är egentligen från nätet så egentligen är det mycket beställningar jag skulle vilja göra nu!
Det är smink från e.l.f
Kläder från en massa nätbutiker
Kameragrejer från t.ex. tvspelsweb

Och MASSAMASSA mer!!!

Bl.a. detta vill jag ha:



Borstar



Eyeliner


Mineralpuder
(Bilderna är från E.l.f's egen hemsida)


↑ filter       


FJÄRRUTLÖSARE!♥♥
(bilderna är från tvspelsweb's hemsida) 

Då ser ni lite vad som finns på min vill-ha lista! :D
 
Så om det finns någon snäll själ där ute som vill ge mig lite pengar så skulle jag bli jättetacksam :)
Okej, detdär↑ var kanske liiite väl dagdrömmande..

Men iallafall, vissa bloggare har ju små erbjudanden eller så i samband med något företag så att man typ får någon % på något. Så om ni vet något sådant så säg till mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback