Tack!

(Förlåt för att det nästan endast blir "kommentar" inlägg just nu..)

Jag skulle vilja säga ett par saker om era kommentarer.

Jag blir suuuuperglad av att logga in på bloggen och se att jag har ett par kommentarer :)
MEN(ett sånt ska ju alltid finnas med!) så blir jag jättebesviken då jag (för det mesta) bara ser liknande:
"Hej, jag har bytt design nu, skulle bli glad om du kikar in och kommenterar lite"

Eller

"Hej, jag har fått över (t.ex) 1000 besökare nu, så skulle bli jätteglad om du kommenterar lite"

eller i stil med sådana kommentarer.

Och vet ni vad? Jag svarar ALDRIG på sådana kommentarer, jag går inte ens in på deras blogg!

För att jag vill ju ha kommentarer, mer än gärna, men då skulle ni ju kunna skriva antingen något fint till mig, eller något om mina inlägg osv. För DÅ går jag in och svarar på eran blogg!
(om du länkar den i ditt namn du kommenterar med förstås ;) )
Och jag svarar på varje sådan kommentar som har med mig att göra!
Självklart får ni ha med något om er egen blogg eller något också, men vill ni har svar så lägg gärna till något om min blogg då ;)


Jag tror att även flera andra (t.o.m. stora) bloggare gör på dethär sättet.

Och jag tror att det kommer att komma någon kommentar om dethär inlägget att det har varit för elakt menat eller liknande, men egentligen tror jag att det hela är sant!
Även t.ex. om ni endast skriver "Hej, haft en bra dag" eller sånt, så då svarar man ju inte för då vet man att ni inte läst något på bloggen, utan bara gör det för att få fler besökare!

Så hur jag kommenterar till andra:
*Skriver något fint åt bloggaren som handlar om bloggen, personen eller något annat
*Läser igenom inläggen, bloggens kategorier m.m (ifall det är någon ny blogg)
*Och skriver något fint som sagt

Och då får jag faktist svar tillbaka, för då tyder det ju på att jag har läst bloggen!

Försök med detta någon gång så ska ni se att det går bättre än att endast vara egoistisk.

Men kommentarer vill jag ha, så fortsätt med det, men skriv något fint då istället så kommer jag att svara så fort jag ser kommentaren, annars svarar jag inte..


Givetvis finns det ju massor av sådana söta typer som kommenterar om saker som rör mig/bloggen så ni behöver inte ändra er ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback