Trotsade motvinden!!

Ikväll var jag först på ett litet ärende med pappa, där vi körde liite "vilset" ibland, men hittade nog hem till sist.

Då vi kom hem från det slängde jag mig på cykeln och susade iväg ner till byn och umgicks med Ellinor en stund. Kul hade vi minsann! Haha♥

Men en sak förstår jag inte, varför ska det alltid vara motvind då man åker hem, fast det annars inte blåser alls?! Hmm.. Så var det iallafall för mig då jag åkte hem, men med trötta, sluta, och värkande ben stapplade jag in till huset och läste på matematik prov tills imorgon...

Men nu---> Sova!


Kommentarer
Olivia säger:

sv; Haha, du e noo tu å, men normala människor misstolkar nog int a :)

2012-05-23 | 06:20:20
Bloggadress: http://fotonilingonskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback