Maby I have fallen in love again .. ♥

Har inte hunnit med att reda upp designen idag. Efter skolan kokade jag lite mat åt mig, och sedan på orkesterövning.. Och läsa på modersmålsprov som vi har imorgon, och det är svåårt så in i NORDEN! (provet handlar om norden btw)
 
Nu har säsongens (kan ju inte skriva årets, eftersom det fanns i januari också) första snö kommit!!
Skickade iväg ett meddelande åt Michelle imorse då jag väntade på skolbussen: "I think it's snowing!!! :)♥"
Även om man knappt kände snöflingor då, men under dagen har det bara blivit mer och mer snö :) Yeeeeey, säger jag bara! :D
 
Men nu--> mera provläsning, sedan sovdax..
 
 
 
Här ser ni ju skillnaden.
 
Hoppas,hoppas att det snöar heeeela natten och är jättekallt!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback