Moget..

Mogna läsare jag har alltså.J**la onödigt att skriva en massa skit på min blogresponse. Kul att gå in och se att man har 11 nya frågor och 6 av dem bara är att ta bort.. (hör sarkasmen..)Om du/ni (hur många ni nu än är) inte har något bättre för er än att dra ner på humöret hos andra, så gå förf*n och gör det någon annanstans! Onödigt att skriva sådant som ni ändå vet att inte stämmer. Om jag gjort dig/er något illa så säj det face to face, det klarar jag, men att vara så feg så man inte ens vågar stå för det man har att säga, då är det något som har gått fel. Ni skulle bara veta hur snabbt mina fingrar går över tangentbordet just nu, men sådant här gör mig minst sagt förbannad! GROW UP!
 
 
Ni som vet att ni är vänliga, snälla och söta behöver inte läsa detta inlägg, men den som skrivit dethär ska ta åt sej alltihop! Och tänka efter nästa gång, det kan faktist gå riktigt dåligt om man skriver sånt. Mig gör det inget, jag vet vad som stämmer och inte stämmer med mig själv, och den som inte vet något om mig ska inte bry sig om det heller! Inget av dedär påståendena stämmer, och det vet du också! 
 
Nästa gång du tänker skriva något illa om någon, kom ihåg att du aldrig är anonym. Jag vet vem du är!
 
 
TACK, för att du alltid ska dra ner humöret. Jag som har haft sån himla bra kväll, och så måste du förstöra den. Tack.. -.-
 

Kommentarer
T säger:

di har bäre dålit sjölvförtroende! mår itt bra sjölv, å tror e ska var betär ti hack åp täij som har a betär.... itt ti bryy se..

Du e bäst <3 puss!

2012-10-01 | 14:25:31
Olivia säger:

Men ork ti skriv en massa dyng åt aar -.- Va vajj då? :) Kram pådde Julia ♥

2012-10-01 | 18:26:50
Bloggadress: http://fotonilingonskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback